Två jobbiga dagar......må, ti......

Så har jag "på riktigt" äntligen startat mitt företag. Måndagen den 27 April blev startdag.
Som tur är så hade jag legat lågt med bokningar må och ti för jag förstod att det var en del att fixa, men detta.....
Måndagen gick åt till att skicka in blanketter till skattemyndigheten, smidigt via internet tänkte jag. Flera gånger försvann uträkningar så jag fick börja om......., jag fick testa mitt tålamod. Det gäller att se allt från den ljusa sidan..
På kvällen blev det iallafall en promenad i "Kabbe", skönt efter att ha setat hela dagen. Satt och njöt en stund på Teknikbacken och vid vattentornet, hääääärlig kväll.

Tisdagen blev avsatt till att hinna med hemsidan, men vilken tid det tog.
Blev sittande nästan hela dagen och inte blev den färdig heller.
Hann iallafall med att skicka ut inbjudan till Nystarts träffen jag ska ha på City Relaxen på måndag.
Har du inte fått inbjudan så kolla in den här:

Välkommen

På Nypremiär för

Hälsokällan!

Vi träffas på

City Relaxen mån den 4/5 kl 18.

Under kvällen kommer jag presentera alla behandlingar, erbjudanden, framtidsplaner, mm....

Jag kommer också med glädje presentera mina samarbetspartners,

Vilka dom är får bli en överraskning.

Under kvällen blir det tid för mingel och lättare förtäring.

Ta gärna med en eller flera vänner.

Begränsat antal platser.

Blir det fullt så bokar vi in ett till datum.

Anmäl er via mail eller telefon (OBS! Ej sms):

Tel 076-20 94 250

Mail: [email protected]

Efter det blev gjort så tog jag cykeln till en kompis för en kopp kaffe. Men det visade sig att hon inte var hemmma.
Vad gör man då när det är så fint väder och man heter Helen???  
Jo, man cyklar Odensvi runt. Hej & hå......
Tog kort som bevis med självutlösaren.
 
Vacker bild! Det var sååååå skööööönt!!!!


Jag hade lite problem att fastna på bilden....Men mitt mellis syns iallafall.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kommer ju såklart :)

2009-04-30 @ 10:42:51
URL: http://splashi.blogg.se/
Postat av: caroline

jag hade också velat komma!

2009-05-04 @ 13:39:12
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0