Måndagen den 23/3 Dag 2!

Vi gick upp Thai tid kl 8 och åt frukost som bestod av:
nudelröra, bacon, vitt bröd, smör, sylt, klibbiga små slamsor (läs ost) mm och frukt.
För mig blev det samma frukost varje dag:
Kaffe, vitt rostat bröd m smör och sylt (GI-varning), bacon, ärtskott, vattenmelon och ananas.

Ibland fanns även bananer...... tog med som mini-mellis till stranden ibland (verkligen mini).
En veckas utväxt på naglarna :-)

Sen låg vi vid poolen till efter lunch. Poolområdet bestod av tre stora härliga pooler med poolbar och tillgång till SPA-behandlingar.

Tjejerna på väg till pool-baren, runda byggnaden m pelare och tak. Där åt vi även lunch och drack..........
Underbart god cocos drink, men kaxig blev man inte efter den.

Ananasdrinken fick jag också ta över för Louise tyckte inte om den. Blev inte kaxigare efter den heller.

Jag fick fotmassage och reflexiologi. Helt underbart men det gjorde rejält ont ibland, men vilken nytta det gjorde.Hon tryckte och masserade ända upp till knäna. Tog denna behandling två gånger för den var så kanon. Bilden visar samma dag vi åkte hem.

Sen gick vi ner till Pathong Beach för första (och sista) gången. Packat med folk, massor av båtar, parasail och ski-jets, så vattnet var inte fräscht. Men jag och Caroline provade på massage. Tanten var urgullig och det var skönt.
Jag får massage.Caroline får massage.

Sen började det regna en skvätt så vi drog oss till hotellet igen. Det regnade en skvätt varje dag, oftast med blixt och dunder därtill. Det höll i sig från 10 min till ett par timmar, men det var bara skönt.

Första "brännan"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0