Mina Änglar........

Nu tror ni att jag ska skriva om mína barn, men nej....
Bilden nedan visar mina andra Änglar, mina allra godaste, mysigaste Vän-Änglar.
Vi är ett toppengäng som ses en gång i månaden, ibland med tema, ibland utan.
Men resultatet av träffarna är alltid detsamma:
Värme, kärlek, energi, skratt, support mm mm.............

Denna träff var hos mig och hade tema "Feng Shui":
Från vänster: Ulla (inbjuden Feng Shui-konsult), Aina, Ingela, Solan, Jag (Helen), Mona, Helen L., Lina och Ulli! Tyvärr saknas Sussa på bilden, hon är också en ängel!

Kommentarer
Postat av: Sussa

Ja Ängla träffarna ger mig så mycket värme och Energi! Jag ler hela vägen hem!

Kramar

2009-04-22 @ 20:19:33
Postat av: Mona

Vad roligt att vi kom med, hej på er alla underbara!

Soliga kramar Mona

2009-04-23 @ 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0