Spännande!!!!!

Det händer sååååå mycket i mitt liv just nu, det är så spännande.
Mest händer det väl inom mitt arbetsliv men det är väl inte så konstigt eftersom jag bara jobbar.
Igår började dagen med att det var möte på ögir ang ett projekt jag ska delta i, det kommer att bli såååå bra.

Sen bjöd Maria på City Relaxen mig på lunch.
Har ni inte träffat Maria så hoppas jag att ni kommer och träffar henne på måndag när jag har uppstart där, hon är en kanongullig tjej.
Sen var det dags för mig att ge Maria en helrenovering: Bodyscrub, Alginpackning, Bad och en avslutande Aromamassage.
Jag är verkligen glad att jag valt detta yrke att kunna ge andra männinskor en stunds flykt och vila från verkligheten.
Det är så roligt att höra hur bra det gör för dom.

Sen kom fler kunder.
Stor Holistisk Ansiktsbehandling samt en Holistisk Ansiktsbehandling till en trettioåring vars arbetskompisar (som badade i det Japanska badet under tiden) firade henne.

Efter den här dagen orkade jag inte mycket mer, somnade nån gång efter halv 9 tror jag.

Det har kommit in en del anmälningar  till måndagen, det är roligt. Anmäl dig  du också!

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag behöver produkter!

2009-05-06 @ 12:27:45
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0