Vårtecken.......

Så duktig jag blivit som prioriterar långa promenader och träning.
Att röra på sig samt äta nyttigt (för det mesta) gör att man får så mycket extra energi och mår så mycket bättre.
Jag går en promenad på morgonen ca 1,5 tim till och i skogen.
Min son är så snäll och lånat mig sin ipod så det är lättare att hålla ett högt tempo.
Men när jag kommer till skogen åker lurarna och solbrillorna av så jag kan njuta av alla ljud  och färger.
Här nedan ser ni lite bilder jag tog med mobilen, härom morgonen i Johannesdalsskogen.
En sån vacker kopparorm.

Här kan man snacka om energi. Det kryllade av energiska myror som sprang fram och tillbaka och byggde och byggde....(det är väl det dom gör???)...

Sååååå fint!!!! Tussilago som lyser upp (jag har slutat plocka blommor, för de är så vackra där de växer), en liten bäck (svår att se), jättehärligt att stå i skogen och njuta av detta mästerverk, man blir glad hela dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0